Audyty stron


Sprawdź, czy Twoja strona ma szansę na sukces
Zakładając stronę internetową, przede wszystkim dopieszczamy kwestie wizualne. Skupiamy się na projekcie graficznym, kolorystyce, krojach pisma, na tym, żeby dobrać chwytliwe hasła reklamowe, ułożyć zgrabne opisy produktów i usług, wszystko wzbogacić dobrej jakości grafikami i zdjęciami przykuwającymi uwagę, nie zapomnieć o żadnej istotnej dla klientów informacji. Goście odwiedzający naszą stronę też w pierwszej kolejności oceniają jej wygląd, nowoczesność, funkcjonalność i czytelność. Kwestie estetyczne są zatem niezwykle ważne przy projektowaniu stron www. Ale równie ważne – a może nawet dużo ważniejsze – są kwestie techniczne i to, jak witryna wykonana jest od strony informatycznej.
Bo żeby klient mógł oceniać, czy nasza strona mu się podoba i czy zachęca
go do skorzystania z naszej oferty, musi najpierw na nią trafić, czyli odszukać ją
w przepastnej otchłani Internetu. A bardzo wiele witryn, choćby nie wiadomo
jak ładnych czy designerskich, zawiera błędy, które np. uniemożliwiają ich pozycjonowanie w wyszukiwarce. Czy to oznacza, że nasze strony internetowe do niczego się nie nadają i musimy wydać pieniądze na nowe? Absolutnie nie.
To, w co warto natomiast zainwestować, to audyt strony, czyli przeanalizowanie jej w celu znalezienia ewentualnie występujących błędów i późniejsze ich wyeliminowanie.

Wykonujemy audyty stron internetowych, ponieważ bardzo dużo stron, nawet tych powstających obecnie, nie spełnia kryteriów, które mogą negatywnie wpłynąć np. na pozycję Państwa strony w wyszukiwarce Google. Często firmy podejmują się pozycjonowania swoich stron w Internecie, a jest to z góry skazane na niepowodzenie. Oczywiście usługa ta jest kierowana głównie do firm, które chcą uzyskać jak najwyższe pozycje w Internecie. Zanim podejmą Państwo decyzję o pozycjonowaniu swojej witryny, zalecamy wykonanie audytu strony, w którym wskażemy ewentualne błędy. Jako ciekawostka, dotychczas tylko jedna badana przez nas strona była wykonana poprawnie w 100%.